vasárnap, október 15, 2006

anyad halõr volt, ugye

par szo az eletem elmult par napjarol...
csak hol a szarba kezdjem... lassuk csak...

ami mindig ugyanaz, az a melo. bemegyek, csinalom, egyre tobb megrendelesunk van. ami jo mert forgalom utan kapom a fizum. szoval ezen a teren minden okes.
meg melo fronthoz tartozik, h jelentkeztem anno frankfurtba, ahonnan meg nem irtak vissza egy fel emailt sem. :( nem is tom orulnek e annak ha felvennenek.

nezzuk eletem egy masik elemet.

no. khm... ariellel egyutt vagyunk. kedden lementunk szilvuplebe meglatogatni majkelt, meg inni egy sort. kb. ejfelig voltunk ott. butultunk is csunyan. majd ott aludtam a lanynal egy olyan kis agyon h azt almodtam h tapeta vagyok. majd felkeltem es rajottem h nem alom volt.
masnap a kislany jott at hozzam.
penteken meg kolbaszoltunk a cityben, felraktam a vonatra, majd atmentem viktorekhoz.

baratok fejezet. pentek este iddogalas viktorral, daniellel, aki teljes exsztazisba kerult vadiuj telefonjatol. :) ott is aludtam, reggel viktor a gestapot megszegyenito modon ebresztett bennunket. hazajottem, megneztem az utolso akciohost. szenzacios.
delutan atjott julis, mert a francia nyelvet sem szabad hanyagolni am. csinaltunk egy jo magyaros lecsot, teletuzdeltuk francia szavakkal. kaja utan megneztuk a nikitat, termeszetesen idegen nyelven. nem mondom h mindent ertettem.
este hivatalos voltam palma es corvin szulinapi zsurjara. megerkeztunk, voltunk vagy 70-en. bemutatkozast mar az eloszobaba feladtam. mission impossible. ivaszat folytatodott, konyhaba tanci tanci. nem ottalvos bulinak igerkezett, de mi azert felborultunk ahol voltunk. vhogy a tobbi 65 ember haza tudott jutni, mi oten rohadt reszeg hippik, egymas hegyen hatan alukaltunk. csunya reggel volt. brrrr...

elerkeztem a mai naphoz. tul sok extra nem volt benne. uj windowst telepitettem, az mindig feldobja az embert. most este atjott vampirka es ferje. ki akartunk nyomtatni egy filet, de belebuktam. tekknika ordogje. ha osszefuggestelenek a mondataim az azert van mert hofit hallgatok es nehez koncentralni. :) tervbe volt meg h atjon ma a lany, de tanulnia kell szoval egyedul vagyok. nincs is ezzel sem semmi gond. mivan meg ma hatra? mivel bepusziltunk egy uveg piros bort, mar kezd a vilag baratsagosabba valni. persze eddig is friendly volt.

asszem jatszom meg egy kis orokteli ejszakakat, megnezem a beverlihilszi zsaru3at es alrakom magam holnapra.

Nincsenek megjegyzések: