szerda, augusztus 17, 2005

sunshine underground

udv mindenkinek. cipruson nyaralok, merthogy ez az utolso hetem itt, befejeztem a munkam a bird parkban, visszakoltoztem kastanbenaba, iszom, gyurok, napozok, tengerezek, hazamegyek.
majd otthon visszaolvasom miket irogattam a blogba, de aztszem vegigrinyaltam nektek ezt az 5 honapot. persze otthonrol sokkal zsirabbnak tunik ciprus, higgyetek el. vagy kerdezzetek meg ocsemet.
osszekalapaltam nemi penzt angliara, laptop mongyon le, annyi penz a vilagon nincs, majd brightonba...
szoval mission complete.
remelem egyben hazaerek. amiota leesett az a masineria par nappal ez elott nem vayok teljesen nyugodt.

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

dehogy rinyáltál édi, ne rinyálj már :)

Névtelen írta...

inkább gyere haza és zabáljunk csirkét t.jay-jel :)

Névtelen írta...

I find you blog to be informative . Please continue it.
Here's a subject that interests many; cartoon animals
Much info about cartoon animals

Névtelen írta...

a röpcsikkel vigyázz, azt találtuk ki, hogy nem tudsz mondjuk busszal / ejtőernyővel jönni?

Névtelen írta...

atti, mi lenne ha a biztonsag kedveert elkuldened nekem a megtakaritott penzed.ezek a repulojaratok eleg megbizhatalanok.:D

Névtelen írta...

t.jay este várlak a kaszinóban a szokott helyen

Névtelen írta...

meddig leszel otthon te ordog?

Névtelen írta...

holnap jön a mista, kircsi :)