csütörtök, augusztus 25, 2005

csá gyikok én leléptem...

le bizony, az utso 6 munkanelkuli nap unatkozassal telt. szerencsere lengyel petiek befogadtak es rumival elbeszelgettuk az idot. remelem talizom meg vele vmikor.
hazaut nem volt zokkeno mentes.
16.00-18.30 pafos to larnaka
18.30-04.00 larnaka to boring to larnaka
04.00-06.00 larnaka to budapest
kisagi vart a repteren, hazementunk, atmentunk hozza, beneztem mostoha anyamhoz, taliztam krizsiekkel, atmentunk veresviktorhoz, taliztam dorkaval.
masnap.
atjott anyam, ocsem, noje, bnoje, brassoiztunk.
atjott lipi, vampirka, bementem gyula mesterhez.
ma.
megneztem a matrix 1-2t, bementem a lemezboltokba, kirowski. nemsokara atjon vampirka.

reszletesen ennyi. mar az furcsa h egyaltalan elmentem innen, semmi sem valtozott. jo a lakasomban ebredni meg ilyenek de az a tudat h 2 het mulva megyek az sokat segit. megorulnek ha most itthon neki kellene allnom munkat keresni stb...

orokke almos vagyok, mert nem sokat alszom ejszakankent. majd ma.
ciprus nem hianyzik. rumi igen.

Nincsenek megjegyzések: