hétfő, augusztus 29, 2005

boomin' back atcha


megvolt a welcome partym, szemelyesen freq nasty jott es udvozolt itthon. csak nem ertem miert hivott meg meg olyan sok masik embert is.

itthon annyira kaka az ido h mar meg is faztam. orrot fujok, teat iszom, negrot eszem. mondjuk szokni kell, agyo napfeny...

megismerkedtem Vaniaval, akivel ossze fogok koltozni brightonban. a kisasszony is bulgariabol szarmazik. es o is gyonyoru. nem ertem h ezek a bulgar ordogok milyen genallomannyal rendelkeznek, de rengeteg szep lany van koztuk. asszem meglatogatom azt az orszagot, mondjuk jovo tavasszal.

annal is inkabb mert rumi baba igencsak hianyzik. freq nastyn is egy csomoszor behaloztam h ot latom, de csak vki masnak a sziluettje volt.

talalkozgatok a barataimmal, nemsokara fecoval indulok vmi pakolaszos korutra.

varom mar h tovabb alljak, zavar h nem csinalok semmi hasznosat, ami penzt hozna a konyhara. de gyorsan telnek a napok. szerencsere.

ps.: hatalmas re5pect kisaginak a laptopert

Nincsenek megjegyzések: