csütörtök, december 05, 2013

Médicament

így hívtuk az agancsoskólát dizniben drága jó alex haverommal. aki btw nagyon hiányzik. azon kevés emberek közé tartozik, akiket ott ismertem meg és szellemképes ismerőskből átvedlettek igaz baráttá. sajnos szétfútt a szél minket. kurva szél.

szóval.
ma

vagy tegnap.

aludtam vagy 10 órát. nagyon jó volt tele a legfurább álmokkal. vonattal, öcskössel, utazással. felére sem emlékszem már, inkább csak az érzésre, hogy milyen jó volt felébredni kipihenten. ne örülj nem tartott soká...

a munka elment. szóltam ma, hogy adjanak több melót különben megbolondulok. azt hiszem szereztem pár rossz pontot a közvetlen munkatársak között és túlbuzgóságnak vették, hogy nem bírok órákon keresztül rezet baszni.

kisrókával is találkoztam ma. ami annyira nem meglepő.

munka után pedig egyenesen hazajöttem és vártam krs-t meg a közös képv-t. megjött mind a kettő. sajnos a frissen újrakezdett gyúráshoz már túl késő volt, de sebaj mert tart még az előző adagból származó jóleső izomláz. majd holnap bepótolom.

holnap péntek. munka után lehetne menni ide oda, de nem érzem a vágyat. munkatársak elindulnak majd és beveszik a várost, én asszem max egy forralt borra vagyok hitelesítve.

ez a hét ilyen csendes lesz... kell is a pihi hiszen jövő héten dave clarke. ami fájni fog. system reset.

Nincsenek megjegyzések: