vasárnap, november 03, 2013

kedves naplóm... egy lusta disznó vagyok

több mint egy hónapja hogy újra magyarországon élek. kevesebb mint egy hete hogy a lakásomban.

két hete már munkásember vagyok. hogy jó e még nem lehet tudni, mert hasznot még nem hoztam a cégnek, csak a tudást szívtam magamba a sok tanfolyamon. ami mellesleg nem volt nehéz. alap windows dolgok. jujjjj volt tréning arról is h nem beszélhetem ki a cég dolgait. de talán ennyi még belefért.

hazaköltözni nagyon jó érzés volt. rádöbbenni, hogy még egy árva takaróm sem már kevésbé. és ami még inkább aggaszt, hogy a konvektorom is életveszélyes. jön belőle a gáz ha kell ha nem és mivel nem akarok a Holdon ébredni inkább be sem gyújtom.

pénteken megkaptam az első fizumat. elszaladtam egy kisboltba és vettem egy indokolatlanul nagy tv-t.
felszereltük öcskössel, elmentünk ikeába fészekrakáshoz gallyat keresni. nah oda se megyek többet. remélem.

ma átjött tomi öcs lemjákkal, átmentem ági anyuhoz ő függönyt szeget be és ádám öcs volt aki segített haza költözni. we r family... isteni jó érzés.

most béna filmet nézek és lassan alszom is, mert holnap reggel munka. és lefogadom, hogy izgalmas lesz.

1 megjegyzés:

lányka írta...

Choose life. Choose a job. Choose a career.
Choose a family. Choose a fucking big
television, Choose washing machines, cars,
compact disc players, and electrical tin
openers. Choose good health, low
cholesterol and dental insurance. Choose
fixed- interest mortgage repayments.
Choose a starter home. Choose your
friends. Choose leisure wear and matching
luggage. Choose a three piece suite on hire
purchase in a range of fucking fabrics.
Choose DIY and wondering who you are on
a Sunday morning. Choose sitting on that
couch watching mind-numbing sprit-
crushing game shows, stuffing fucking junk
food into your mouth. Choose rotting away
at the end of it all, pishing you last in a
miserable home, nothing more than an
embarrassment to the selfish, fucked-up
brats you have spawned to replace yourself.
Choose your future. Choose life... But why
would I want to do a thing like that?