vasárnap, november 24, 2013

after a month

beszédes címből kitűnik, hogy egy hónapja már annak, hogy munkába álltam. bár sok hasznomat még nem vették. eddig tréningről tréningre jártam. 
elég is a munkáról.
a lényeg az, hogy érdekes, szeretem csinálni és jól fizet. 

magányélet...
itt nincsenek nagy változások. a lakást pofoztam jobbra balra, teleraktam kütyükkel. valamikor a jövő héten jönnek majd a szerelők és megjavítják a jelenleg nem egy életbiztosítás gázkonvektort.
ami időszerű, ugyanis eljött a tél. 

kedvenc és egyetlen farmernadrágom ma kilehelte a lelkét. illetve nem is ma, hanem valamikor a közelmúltban szakadhatott ki, csak eddig nem vettem észre. most gondban vagyok, mert fogalmam sincs honnan lőjek másikat. vmit majd kitalálok. 

visszavettem teljesen a hétköznapi haverokkal italozásból. inkább hazatérek munka után és lefekszem aludni 2 órát. így éjfélig még simán rendetlenkedem. pénteken meg belevetem magam az éjszakába.

múlt héten a hajón voltunk vmi techno partyn, ezen a héten két házibuliban búcsúztam el az agysejtjeim nagy részétől. főleg a másodikon, ahol is junisokkal hajnalig dorbézoltunk.

azóta max turmix vagy kakaó. 

tegnap este krs-sel elmentünk Éhezők viadala 2-t nézni. nekem nagyon tetszett, bár itt ott kicsit cheesy-re rendezték.

ma átjött öcskös terrorkával. lementem a boltba és vettem neki egy bazi nagy piros tűzoltó autót. kurva jó érzés volt látni, hogy örül neki, tologatja, lerágja a kerekeit. 

a nap további részében gitározni fogok, beállok a niagara alá és van damme filmeket nézek. 

Nincsenek megjegyzések: