hétfő, június 13, 2011

megint esik

mértékletesség. ahogy fecó mondja... itt egyfolytában esik. és valami csoda folytán akkor kezd rá amikor véget ér a műszakom. nyár végére vízhatlan leszek.

2 hete elküldtem öcskösnek egy csomagot. mondanom sem kell, hogy nem kapta meg. valahol egy postás most nagyon örülhet a "talált" kamerájának. bassza meg...

lakásomba sem találtam senkit aki beköltözne, hiába nem kérek érte semmit szinte, csak hogy a számlák legyenek rendezve. ami annyit jelent, hogy innen küldhetem haza a pénzt, így pedig jóval kevesebbet tudok félretenni. csupa jó hír, mi?

van még?

asszem ennyi is elég.

ma volt a 4edik nap. van még kettő a szabadnapokig. lenyomom valahogy, pedig most úgy érzem, ha elalszom akkor sosem kelek fel. teljesen ki vagyok merülve. lehet nem is erőltetem az ébrenlétet. csak még annyi energy kell, hogy a töltővel a szobámig eljussak...

Nincsenek megjegyzések: