szombat, december 11, 2010

let it snow

kedves naplóm,

olvasva az utolsó postot kinyitnék még egy sört, az itthon lévő kettőből. de marad a hűtőben, ugyanis a mai nap munkanap én pedig du-tól éjfélig a várban fogok őrizni egy xboxot meg egy wii-t míg öltönyösök leisszák magukat. tombolok belül. forr a vérem és egész nap ratm-ot hallgatok. őrizni egy kurva konzolt. a hajszárítójára nem kell vigyázni az ilyennek? vagy a feleségét is más bassza esetleg? ahhoz is kér technikust?

áhhh nem is agyalok rajta többet. bemegyek. megcsinálom és holnap kitombolom magam.

az egész hetem hasonló volt btw. hordtam a vizet a dunába. de kerestem vele pénzt. ez a kulcs. a cukormáz a szarospitén, amitől lenyelhető lesz.

más

esik a hó. hideg is van. autómat alig indítom be. sőt fel is tettem a netre eladásra. miért? túl nagy. túl erős. túl sokba kerül. túlságosan kihasználatlan. remélem hamar ki tudok szállni belöle, venni egy kicsikocsit és újraszáguldani vele.

más

csajom írországban egész héten. hétfőn találkozunk.

más

a múlt heti party igen jól sikerült. a végére mondjuk teljesen eláztam. az már blurry.
danival zenéltünk, a népek táncoltak, sok jóbaráttal beszélgettem. amilyennek lennie kell egy ilyennek. de az is tény, hogy ha ez meg akar ismétlődni akkor fejlesztenem kell a lemezparkomat, mert nem lehet minden alkalommal funk phenomena-t játszani.

más

elvileg holnap átvehetem a kontaklencsémet. de a szemem be van durranva. szóval nem fog menni.

más

van egy nagybátyám, akivel nem beszéltem mióta nagypapám elhunyt. lehet hogy így sok sok év után leülünk egy asztalhoz és átbeszéljük azokat az időket. abból a pár infóból ami átjött róla, ő azt gondolja rólam, amit nem akarok hogy ember gondoljon és a beszélgetés végével egy olyan démon nevét mondhatom ki, aki velem él már hosszú ideje...

Nincsenek megjegyzések: