péntek, május 22, 2009

kert m

még fél óra ebben a csodaáruházban és elkezdődik a 7vége. aminek nagyon örülök.

tegnap munka után a vligetben kötöttem ki, a biciklimet a kerítéshez és a kertem asztalánál sörözgettem vámpírral és ariellel. idilli hely, rögtönzött színpaddal, azon flamenco hangulatú muzsikával. a koncert előtt a hangszórókból szólt a zene, számomra kicsit túl hangosan is.

ez már a harmadik alakalom volt, hogy ott üldögéltem és sokkal jobban bejün, mint az eddig látogatott vagon.

a csajok felelevenítették az egyetemi éveiket, úgyhogy én csak ültem és hallgattam, mint sült hal a vízben.

btw sült hal, holnap a rómaifürdőre indulok és hekket fogok enni.

ma estére nem tervezek semmi különöset, kiengedem a madárkákat és játszom, filmezem meg dodokázom, amíg a szem ellát.

vámpír megszólt h csúnya a blog, úgyhogy átrajzoltatom.

Nincsenek megjegyzések: