vasárnap, január 12, 2014

THIEF

fura dolog jön...

még régebben a Thief volt az egyik kedvenc játékom. BTW most készítik a legújabb részét. Osontam, hátbadöftem ezt azt és persze az ellopott értékekből javítgattam a felszerelésem.

hogy is van a mondás arról hogy milyen fontos jól helyezkedni és szopás esetén a fasz jó oldalán állni?

szombat reggel kinyitottam a postaládát, hogy kiszedjem belőle a választási röplapokat és befizetendő csekkeket. miért abban a kurva dobozban soha valami jó hír vagy valami értelmes dolog? mindegy.
a kukán szétválogattam a dolgokat. 2 csekk kivételével mind a kukában végezte. V-vel betértünk a pékségbe, majd a postán befizettem a közös ktsg-et.

azután hopp... hol a kulcsom? SHIT. hazafutottam és megtaláltam a postaládában. Fúúú ez meleg helyzet volt.

este kerestem a tabletemet. nincs meg. a töltője sem. felforgattam a lakás mind 34 nm-ét.

reggel újrapróbáltam. és kezdett összeállni az, ami első hallásra marhaságnak tűnt. az alatt az egy óra alatt amíg a kulcs ott lógott a pládában, valaki a házban lakók közül, - sztem, hiszen a kapu kóddal nyílik - besurrant és vitte amit elsőre meglátott és nem volt túl nagy és nehéz. mint pld a tv vagy lemja vagy akár a laptop v gitár.

hála az égnek. a tablet nem izgat. persze nem volt olcsó de közel sem annyi mint pld a laptop. inkább az h vki belépett ide az engedélyem nélkül. meg persze h meglopott...

azóta lecseréltük öcskössel a zárat, kihívtam a rendőrséget, és várom h a tablet online legyen ami egyből elárulja majd h merre is van.

not the best sunday ever...

Nincsenek megjegyzések: