csütörtök, augusztus 18, 2011

manic monday

igaziból csüti. de itt nekem hétfő.

hétfő este mikor végeztem melóval az egyik kollegam odaadta a lakáskulcsát, hogy engedjem be a többieket mert este buli, o meg ejfelig melozik.

nah remek. én keveset aludtam elozo ejjel, szoval ahogy hazaertem felborultam majd este 10 kor találkoztam a lelkes kis csapattal akik alig vartak mar h lenullázzák az agyukat.

egy ora alatt belottem a hi-fit. de a zenemet nem ertekeltek es inkabb nyál slágerek mentek. ittam pár sört, majd 2 körül leléptem. nagyon rosszul lettem. nem az alkohol miatt, inkább a társaság, honvágy tört rám nagyon erősen.

kialudtam, átjött tarácska. szabadnapja volt ugyhogy egyutt loghattunk egesz nap. foztunk, fight clubot neztunk.

tobbit kesobb mert elmegy a busz

peace

Nincsenek megjegyzések: