hétfő, június 08, 2009

fal-i

aloha

pénteken nem tudom mit műveltem, de tuti h nagyon fáradt voltam. asszem aludtam.
szombaton vickyvel lementünk vlagyához és belekezdtünk egy csudajó házibuliba. én pld azonnal lefeküdtem aludni. mire felkeltem már elég sokan voltunk és vígan italoztak, gulyásoztak az emberek. vlagya isteni házigazda, nem csak étellel készül, de hajnali 9kor kis is rak mindenkit. :P

de ne szaladjunk ennyire előre.
maradjunk hátul. ott hogy komótosan iddogálok, beszélgetek, majd felfigyelek arra, hogy elégedetlen a nép és zenés mulatságot követel. nah az az én asztalom. a garázsból rögtönzött diszkó lett, 2 hangfallal és 2 speed motorral. zenék váltották egymást, az emberek csokorba jöttek és mind vmi mást akart mint az előző, mint ami éppen akkor szólt és ami megtalálható volt a gépemen. én erre úgy reagáltam ahogy szoktam, azaz elküldtem mindenkit a fenébe és leittam magam. majd egy igen homályos és tébolyodott pontján a magam szórakoztatására igen rusnya zenéket tettem be.

a siker nem volt osztatlan, volt aki távolmaradt a garázstól, volt ki finoman szólt h "ez szar bazmeg tic, kapcsoldmárki bazmeg", és bizony akad ki szimplán kihúzta az erősítő tápkábeljét. de ez egy ilyen szakma...

4 körül megborulás, kilenckor vészriadó, jöttek a redőnyösök, nekünk a házban maradásunk nem volt. fűben fetrengés, hazamenetel, szakadó eső, kellemes délután. este átjött cukorka, én sims-ezés közben elaludtam.

ma meg hétfő, munka, légkondi, hapci a légkondi miatt. de ma este megnézem a wall-e-t.

Nincsenek megjegyzések: