péntek, április 24, 2009

few words

2009-04-24 00:08 péntek, éppen hogy @ my flat

super65 is back pár szóval,
állati melegem van.

apuka lettem. kis lakásom immár otthona 2 csodaszép nimfa papagájnak is. kb. 2 hete élünk itt hármacskán. ok a rács mögött én a téglafalak kelepcéjében. új jövevényeim most bóbiskolnak. én ezt letudtam, ahogy hazaértem ma melóból. megvolt az elso igazi személyes contactunk is. az egyik elvette a kezembol a felé nyújtott kukoricát.
személyes diadalként élem meg. közzétennék fotókat is, de nem tom rávenni a telefonomat, hogy csatlakozzon a laptoppal.

btw kukorica. minap a cba-ban vásároltam egy cba kuko konzervet. mostanában elég sok salátát fogyasztok, tuti a kommuna hatása, mindegy, szóval kinyitottam, felfeszítettem a tetejét, majd kimászott belole egy pók. habozás nélkül hajítottam a kukába a terméket. ki tudja az alsóbb rétegek között még mik rejtoztek.

ebben a mostaniban nem volt husika, viszont butaság volt nagykanállal habzsolni, inkább adtam volna mind a madaraknak.

telnek múlnak a hetek. berendezkedem. és másik hatalamas áttörés, hogy van tv-m. a szerkezet, mely szvsz a biblia után a második legdurvább agymosó eszköz eddig ki volt tiltva az életembol. nah most sem a híradó vagy a mónika show az ami miatt szert tettem rá. öcskös lott egy xbox-ot, ami a monitorral sehogy sem akar muködni. szóval már ilyenem is van.

Nincsenek megjegyzések: