hétfő, augusztus 18, 2008

music is my aeroplane

2008-08-17, vasárnap, 1924

fáradtan, nagyon fáradtan. pénteken zárás után sinkó művész úrral megcéloztuk a városligetet, sört és editet vettünk magunkhoz, majd meghúztuk magunkat rét közepén, fák árnyékában. eldumázgattunk ott pár órát, majd edit átjött hozzám. megnéztük a kommuna filmet, hazament, én meg összeestem és aludtam.
szombaton délben keltem, takarítottam, palacsintát sütöttem. vártam, hogy átjöjjön kristi és szami. megérkeztek este, fogyasztottunk, élet dolgai, zenélés éjjel 2ig.
ma reggel elindultunk hármasban kecskemétre a repülő napokra. 11 körül értünk le, kristi teljesen be volt zsongva, gyerekkori lövése a repülők. sebaj, mert így rengeteg infot megtudhattam ezekről a gépekről. kicsit a kommunára emlékeztetett a hely. ott ugyanis naponta többször szállnak el mirage-ok a fejünk felett, olyan hangerővel, hogy az ember feje majd leszakad. mondjuk hangerőre itt sem lehetett panasz.
én a nap végére pirosra sültem. fura is… hisz ahonnan jövök ott sem volt hideg, és napsütinek sem voltunk híján. a baromi nagy különbség az, ami itthon fel sem tűnik. az, hogy ott eszemben sem volt napon maradni 12 és 17 között. nem is bírtam volna. itthon meg természetes. meg is van a böjtje.

extra szuperjó még az, hogy kaptam ajándék lemezeket. merci.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

http://www.kreativ.hu/allasborze/allas.php?id=525